Istoric
Distileria din Jasper a fost infiintata in anul 1866 de "Jack“ Newton Daniel, care s-a nascut in anul 1850 intr-o familie numeroasa cu copii multi. In anul 1907 el va ceda din motive de sanatate firma nepotului sau Lem Motlow. In anul 1866 distileria "Jack Daniel's“ a fost inregistrata oficial fiind prima distilerie inregistrata din SUA. In prezent distileria se afla pe locul unde a fost infiintata - "Hollow“ in Lynchburg si apartine de corporatia "Brown-Forman-Corporation". Productie
Distileria din Jasper a fost infiintata in anul 1866 de "Jack“ Newton Daniel, care s-a nascut in anul 1850 intr-o familie numeroasa cu copii multi. In anul 1907 el va ceda din motive de sanatate firma nepotului sau Lem Motlow. In anul 1866 distileria "Jack Daniel's“ a fost inregistrata oficial fiind prima distilerie inregistrata din SUA. In prezent distileria se afla pe locul unde a fost infiintata - "Hollow“ in Lynchburg si apartine de corporatia "Brown-Forman-Corporation". Productie
Jack Daniel amplaseaza distileria orientandu-se dupa existenta izvorului din apropiere, care avea o apa bogata in carbonat de calciu, si cu un continut redus in fier, optimal pentru producerea bauturii alcoolice. Apa este filtrata de grasimi prin filtre din carbune de lemn cu o lungime de 3 m "Charcoal Mellowing“ inventate si patentate pe numele lui Daniel.
Această tehnologie de producţie face ca whiskeyul să aibă un gust specific apreciat de consumatori. Depozitarea băuturii se face timp de cel puţin 4 ani în butoaie de lemn de stejar american (Quercus alba) după care va fi îmbuteliată în sticle.
Sortimente
* Cel mai cunoscut sortiment este „Black Label” (Jack Daniel’s Old No.7), îmbuteliat în sticle de 0,7 l sau 1,0 litru exportat în Germania. Pe când în Canada sunt mai căutate sticlele de 5 centilitri, 1,75 litri sau cele pentru colecţionari de 3,0 litri.
* „Green Label” este un whiskey de 4 ani cu 40 % procent de alcool
* „Single Barrel” sunt îmbuteliate în sticle speciale, fiecare sticlă purtând o semnătură de mână, are procentajul de alcool între 45 % şi von 47 %.
* „Gentleman Jack” este singurul sortiment care este depozitat de două ori în butoaie „de două ori sfinţit” având procentajul de alcool 40 %.
Conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research, marcile Jack Daniel’s, Murfatlar si Absolut sunt liderii calitatii in subcategoriile din care fac parte, scrie Standard.ro.
“Pentru indicele calitatii din valul III BrandRate, domeniul bauturi alcoolice, inregistram trei branduri castigatoare pe subdomeniile in care activeaza: Jack Daniel’s, Murfatlar si Absolut.
Primul e lider pe piata whisky-ului, respondentii cu studii medii vehiculand, cu precadere, informatii cu caracter pozitiv fata de acest brand”, spune Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research.
Această tehnologie de producţie face ca whiskeyul să aibă un gust specific apreciat de consumatori. Depozitarea băuturii se face timp de cel puţin 4 ani în butoaie de lemn de stejar american (Quercus alba) după care va fi îmbuteliată în sticle.
Sortimente
* Cel mai cunoscut sortiment este „Black Label” (Jack Daniel’s Old No.7), îmbuteliat în sticle de 0,7 l sau 1,0 litru exportat în Germania. Pe când în Canada sunt mai căutate sticlele de 5 centilitri, 1,75 litri sau cele pentru colecţionari de 3,0 litri.
* „Green Label” este un whiskey de 4 ani cu 40 % procent de alcool
* „Single Barrel” sunt îmbuteliate în sticle speciale, fiecare sticlă purtând o semnătură de mână, are procentajul de alcool între 45 % şi von 47 %.
* „Gentleman Jack” este singurul sortiment care este depozitat de două ori în butoaie „de două ori sfinţit” având procentajul de alcool 40 %.
Conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research, marcile Jack Daniel’s, Murfatlar si Absolut sunt liderii calitatii in subcategoriile din care fac parte, scrie Standard.ro.
“Pentru indicele calitatii din valul III BrandRate, domeniul bauturi alcoolice, inregistram trei branduri castigatoare pe subdomeniile in care activeaza: Jack Daniel’s, Murfatlar si Absolut.
Primul e lider pe piata whisky-ului, respondentii cu studii medii vehiculand, cu precadere, informatii cu caracter pozitiv fata de acest brand”, spune Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research.
Sursa:portalroman.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu