luni, 26 iulie 2010

Scrisoare de dragoste...




Scrisoare din partea sotului catre sotie - Draga mea iubita, nu pot sa iti trimit salariul meu pe luna aceasta, astfel incat iti trimit 100 de saruturi. Cu dragoste, sotul tau.
Raspunsul sotiei - Dragul meu iubit, iti multumesc pentru cele 100 de saruturi. Iti trimit lista cu cheltuielile. 1. Laptarul a acceptat 2 saruturi pentru laptele pe o luna. 2. Electricianul a cazut de acord doar dupa 7 saruturi. 3. Proprietarul vine in fiecare zi si imi fura doua-trei saruturi in locul chiriei. 4. Proprietarul supermarketului nu a acceptat doar saruturi, astfel incat i-am mai dat cateva articole….5. Alte cheltuieli - 40 de saruturi. Te rog sa nu-ti faci griji pentru mine, mai am un sold de 35 de saruturi si sper sa pot incheia luna doar cu acestea. Ar trebui sa planuiesc la fel si pentru urmatoarele luni? Te rog sa ma instiintezi!! Iubita ta sotie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu