sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Fara chestii rasuflate...



Se fac pregatiri pentru un congres al pescarilor.
Presedintele:
- Trebuie sa evitam situatia din anii precedenti, cind, la masa festiva, dupa vodca si palinca, s-a inceput cu chestii rasuflate de genul: “am prins o stiuca atata, am prins un caras atata, de 50 cm, de 70 cm, de 3 la 7 kg, etc”; sunt chestii jenante. Astept propuneri in acest sens. Unul propune sa se dea angajamente scrise; seful spune ca asta s-a mai facut si nu s-a respectat, etc.
Un alt tip zice:
- Domnilor, sunt chestii ce nu pot fi controlate, la un paharut omul uita de toate angajamentele. Eu as sugera sa folosim niste catuse, fiecare sa avem pe tot timpul mesei catuse la maini si astfel nu se mai poate arata ca a prins unul atata sau atata. Se accepta varianta ca fiind cea mai sigura. Au loc lucrarile si se ajunge la masa festiva: gustari, vodca, masline, mamaliguta, palinca
Presedintele tocmai vorbea:
- Am filat, am intins, a muscat, am inceput sa-l trag, l-am adus la mal, am luat minciogul si l-am scos afara. Era… era… (vizibil jenat de catuse, arata cu mainile departate, facute caus), avea un ochi uite atita de mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu