marți, 11 iunie 2013

La pescuit pe Mures, langa Deva ,dupa perioada de prohibitie


La pescuit pe Mures, langa Deva , dupa perioada de prohibitie

In data de 07 iunie s-a incheiat perioada de prohibitie la pescuit.Asa ca dupa o perioada de 2 luni de stat pe acasa ,am hotarat ca pe 09 iunie sa fac o partida de pescuit la Mures,mai precis la una din baltile nepopulate de langa rau.La balta, deoarece, dupa ploile cazute din abundenta in ultima prioada ,Muresul este foarte mare si tulbure.Avand momeala din belsug :rame rosii,mamaliga,viermusi am ajuns la lac inca foarte de dimineata.Hotarat sa fac capturi cat mai mari am inceput pescuitul la pluta.Cateva trasaturi anemice mi-au confirmat faptul ca pestii nu se prea imbulzesc la momela.De fapt asa a si fost, neprinzand nici un peste.Timpul peste zi a fost foarte frumos,existand totusi un neajuns .Spre dupa-amiaza a inceput sa bata vantul destul de tare aducand nori de ploaie.Desii nu am facut nici o captura ,ziua la lac a fost odihnitoare.
Abia astept sa inceteze ploile si Muresul sa fie bun de pescuit,pentru a putea face o adevarata zi de pescuit si daca se poate si cateva capturi.
George "six-ray" ACIN


Imagini de la locul :faptei":
Locul de pescuit.Am fixat o folie de plastic sa ma
protejez de ploaie
Am si umbra!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu