joi, 25 martie 2010

GLUME(barbati si femei)




*Regizorul ii spune unei actrite :
- Daca o sa ma asculti in toate, vom avea un Oscar !
- Si daca o sa fie fata, ce nume ii vom da ?

*Sotia:
- M-am saturat…tot timpul spui sotia mea, slujba mea, masina mea, casa mea, intelege odata ca sunt ale noastre si moral si legal, te rog sa iei aminte… si acum ce cauti cand vorbesc cu tine?
Sotul:
- Sutienul nostru…

*Mai multi barbati in vestiarul de la sala de fitness. Deodata un celular incepe sa sune pe o banca. Un barbat raspunde:
- Alo!
- Iubire, eu sunt, – o voce de femeie.
- Oh, draga mea!
- Esti la sala?
- Da.
- Ce bine. Sunt la numai doua strazi de tine. Am vazut aici o blana persiana esxcelenta. Tare imi place. Pot sa o cumpar?
- Cat costa?
- Numai 1500 de dolari.
- Aaa…, bine, cumpara-o daca iti place…
- Oh, iubire, sa vezi ca inainte sa vin aici m-am oprit la reprezentanta Mercedes, si m-am uitat la modelele 2001. Era una care era extraordinara.
Am vorbit cu vanzatorul si mi-a aratat o oferta foarte avantajoasa.
Si…,
stii, m-am gandit ca ar trebui sa schimbam BMW-ul de anu’ trecut…
- Cat e?
- Numai $60000!
- Bine, dar alege una care sa aiba tot ce se poate extra.
- Da, si inainte sa inchid, inca un lucru…
- Ce?
- S-ar putea sa fie prea mult, dar am verificat contul de la banca si… Azi dimineata m-am oprit la agentia de vanzari imobiliare si sa vezi ca e de vanzare casa aceea care ne-a placut asa de mult mai demult… Iti amintesti? Cu piscina, parc si in spate cu plaja de ocean.
- Cat se cere?
- Numai $450000… e un pret excelent si stiu ca avem atatia bani ca sa ne-o putem permite…
- Bine, mergi si cumpar-o, dar inainte ofera-le numai 420000 de dolari…
- Bine, draga. Mersi. Ne intalnim mai tarziu. Te iubesc mult.
- Si eu te iubesc. Pa.
Barbatul inchide, respira adanc si ridica telefonul in aer si intreaba:
- Nu stie careva a cui e telefonul asta?

*Intr-un autobuz, pe aceeasi bancheta stateau un barbat si o femeie cu un bebelus In brate. La un moment dat, femeia scoate un sin sa-l alapteze pe cel mic. Bebelusul intoarce nasucul intr-o parte si nu vrea sa suga. Femeia, suparata ii spune:
- Maninca, altfel ii dau lui nenea!
Ajung ei la Ploiesti, aceeasi scena: femeia scoate un sin sa-l alapteze
pe cel mic. Bebelusul intoace nasucul intr-o parte si nu vrea sa suga.
Femeia din nou:
- Maninca, altfel ii dau lui nenea! Bebelusul, nimic.
Ajung ei la Brasov….scena se repeta, bebelusul iar nu vrea. Femeia iar spune:
- Maninca, altfel ii dau lui nenea!
Autobuzul pleaca mai departe. Domnul care statea linga femeie pe
bancheta izbucneste:
- Dar hotariti-va doamna odata, ca eu trebuia sa cobor la Ploiesti!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu