marți, 12 aprilie 2011

Revelatiile lui Phil Schneider(3)



Am dat prin hazard peste o importanta baza extraterestra. Mai tarziu, am descoperit de fapt ca aceste entitati extraterestre traiau pe planeta noastra de mult timp, poate de milioane de ani. Aceasta ar putea fara indoiala explica multe lucruri privind subiectul teoriilor relative la “vechii astronauti.” Orice ar fi, am fost ranit la piept de una din armele lor care am descoperit ca este un fel de cutie pe care o agatau pe corp, o arma care mi-a gaurit corpul si mi-a infipt o mare doza de radiatii de cobalt. Am avut cancer din aceasta cauza. Nu m-am interesat cu adevarat de tehnologiile OZN-urilor decat cand am inceput sa lucrez, pe situl de la Zona 51 situate la nord de Las Vegas. Dupa ce au trecut doi ani pe care i-am petrecut pentru a ma recupera in urma incidentului de la Dulce, am reanceput deci de a lucra pentru diferite firme ca Morisson and Knudson, EG&G etc. Pe situl zonei 51, ei testau diferite tipuri de vase extraterestre specifice. Cate persoane sunt familiarizate cu afacerea Bob Lazar? Este vorba de un fizician a carei munca consta din a invata lumea de propulsia unora dintre aceste vase. Astazi, sunt foarte nelinistit in privinta activitatilor guvernului federal. Ei au mintit publicul, au manipulat senatorii si au refuzat de a divulga adevarul asupra subiectului dosarului extraterestru. Am atatea lucruri de a spune privind acest capitol incat sunt dezgustat.

De curand, am facut cunostinta cu o persoana care traia la Portland in Oregon. El lucra pentru o otelarie, Gandersson Steel Fabrication, o firma specializata in constructia tunurilor si masinilor feroviare. Astazi, ceea ce stiu din 30 de ani din viata de acest tip imi demonstreaza ca este vorba despre un barbat ponderat, calm. Intr-o zi, a venit sa ma vada, foarte nelinistit afirmand “ca ei au construit de fapt vagoane penitenciare.” Era foarte nervos. “Gunderson, a afirmat el, are un contract cu guvernul federal care prevede de a construi peste 107. 200 de vagoane de transport de prizonieri…”

De fapt exista 11 societati in acest proiect gigantic. Gunderson a primit probabil o suma de 2 miliarde de dolari pentru acest contract. Otelariile Bethlehem cat si alti furnizori sunt implicati in aceasta afacere. Prietenul meu mi-a aratat unul dintre aceste vagoane de transport cu prizioneri care era stationat pe o cale de service la nord de Portland. Avea dreptate. Daca multiplicati 107.200 cu 143 si cu 11, veti obtine o cifra aproape de 15 milioane. Aceasta cifra corespunde fara indoiala numarului de indivizi care vor intra in dizidenta cu guvernul federal. Si nu mai este posibil in aceasta zi de a sanctiona pe cale electorala persoanele responsabile de acest gen de afacere
(va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu