marți, 29 noiembrie 2011

Balada angajatului...





Imi place munca, bani de-ar fi
s-aduc in firma zi de zi
Imi place sefu ‘ cel mai tare!
Si sefii lui, pe fiecare..


Iubesc biroul, ce-i pe el ,
Concediul nu-l iubesc de fel !
Mobila gri plina de praf ,
Hartiile crescute vraf .


De munca mea sunt fericit ,
Nimic atata n-am iubit .
Iubesc computerul fereastra
Cu scafirlia lui albastra


Iubesc sedintele mai lungi
Cind am in creier cifre, dungi
Iubesc va spun acu ‘ din nou
Sa stau o viata la birou!


Imi place munca , as munci
Mai mult in fiecare zi
Nu vreau salariu nu vreau prima
Mi-ajunge-o critica pe luna…


Nu vreau nimic decit un pat
Linga pc-ul meu cel drag
Sa pot munci aci non-stop
Pina se urca firma-n top!


Nu vreau nimic nici daca mor
Doar sa ma puie pe birou
Si sa ma-ngroape-ntre dosare
Ca pe Eminovici in mare….

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu