Sfatul Nr. 1: Opreste-te la raionul de degustare De ce? Fiindca aici ai un subiect garantat de conversatie – oricare ar fi bautura sau mancarea gustata. In plus, ai o scuza sa stai un minut sau doua in plus – trebuie sa incerci si alte arome ale cremei prezentate. Toate acele brosuri si retete oferite de obicei la raioanele de degustare sunt excelente cand trebuie sa notezi un numar de telefon sau o adresa de e-mail.
Sfatul Nr. 2: Ai o multime de ocazii sa incepi o conversatie: Nu te jena sa rogi un tip dragut sa te ajute sa iei un produs de pe un raft mai inalt! Daca vezi ceva interesant in caruciorul lui, poti spune ceva de genul: „Aa, si tu gatesti X? Ai vreo reteta speciala?” sau „Am vrut si eu sa iau branza afumata. E buna?” sau „Crezi ca se justifica pretul mai mare al merelor bio?”
Sfatul Nr. 3: Evita zonele in care se vand produse de ingrijire personala Oamenii se pot simti incomod daca ii intrebi daca le place un anumit gel de dus in timp ce – de exemplu – tocmai pun un sampon anti-matreata in carucior. Mai bine evita momentul de stinghereala si ramai la raioanele alimentare.
Sfatul Nr. 4: Povesteste la casa Foloseste timpul de ateptare la casa ca sa intalnesti un coleg de cumparaturi dragut. Poti incepe o conversatie intrebandu-l ceva despre gatit sau despre ce a cumparat (in functie de ce are in carucior). Sau poti lua ultima editie a unei reviste din raft si comenta un titlu de acolo. Ca intotdeauna – ce ai de pierdut?
-top-shop-
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu