joi, 28 august 2014

La pescuit pe raul Mures pe vreme de ploaie


*Data:27 august 2014
*Locul:raul Mures in zona baltii populate de langa localitatea Deva
*Conditii meteorologice:Cerul este inorat,ploua marunt,vantul bate cu 3m/s
*Raul Mures este relativ limpede,debitul apei este normal
*Solunar:Activitate normala
*Capturi:0

Gh "six-ray" NICA




Locul de pescuit-Malul raului Mures este destul de inalt neexistand 
poibilitatea de a ajunge la apa.Curentu apei in aceasta zona nu este
prea mare.Adancimea raului Mures in aceasta zona 3-4m

Mi-am construit un adapost care sa ma protejeze de ploaie.Un adapost foarte simplu
alcatuit dintr-o folie si o rama metalica pe care stau si imi asez lucrurile pentru a nu fi ploate

Am facut focul pentru a ma incalzi si a-mi prepara o frigaruie

Tabara de pescuit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu