marți, 27 septembrie 2011

Pamanturile lui Punt-extrem de misterioase(4)

Este incontestabil ca oamenii apartinand acestor culturi lucrau ca sclavi sau ca muncitori in Egipt unde au acumulat cunostintele necesare taierii si deplasarii pietrelor gigantice, construirii piramidelor, cunostinte pe care le-au adus in Americi. In timpul calatoriilor spre Americi, egiptenii nu aveau probleme cu asezarea proviziilor lor si cu lucratorii negri, deoarece vasele lor erau goale. In schimb, la intoarcere vasele lor erau incarcate cu marfuri si lipseau locurile pentru a aduce muncitorii si proviziile lor. Erau deci abandonati. Evident, acestia au evoluat diferit fata de cultura lor de origine. Existenta oamenilor de culoare este atestata pe anumite ceramici si in codexurile (carti) care nu au fost distruse in timpul cuceririi. In ele se pot observa personaje reprezentate cu culoarea pielii lor. Dupa ce a descris cum a descoperit Henu o scurtatura pentru a ajunge la portul Qossier, unde s-a aprovizionat cu apa pentru a avea in timpul traversarii desertului, inscriptia spune: “Am ajuns atunci la portul din Saba si am luat vase comerciale construite pentru a aduce produse de toate felurile, si am oferit un mare sacrificiu de boi, vaci si capre si cand am revenit la Saba, am indeplinit misiunea pe care mi-a incredintat-o Regele caci i-am adus tot felul de produse din Tara Sfanta si am revenit pe drumul Uak si Rohan si am adus pietre pretioase pentru statuile templului. Niciun fapt asemanator nu s-a produs de cand exista regii si niciun membru de sange regal trimis catre aceste locuri nu a reusit aceasta vitejie din timpul domniei Regelui Ra.”


(va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu