joi, 9 februarie 2012

Metroul 2-Moscova(top-secret)


Metroul 2 din Moscova                                                


Metro-2 din Moscova se vrea a fi un sistem secret de linii de metrou care merg paralel cu sistemul public de metrou din Moscova. Se presupune ca sistemul a fost construit in timpul (sau incepand cu) conducerii lui Stalin si avea numele de cod D-6, folosit de catre KGB. Jurnalistii rusi au spus ca existenta lui Metro-2 nu este nici confirmata nici infirmata de catre Serviciului Federal de Securitate al Federatiei Ruse (FSB) sau de catre administratia metroului din Moscova. Lungimea retelei Metro-2 se zvoneste ca ar depasi chiar si pe cea a retelei “civile” (publice); se spune ca ar avea 4 linii si ar merge intre 50 si 200 de metrii adâncime. Se spune de asemenea ca ar conecta Kremlinul cu sediul FSB, aeroportul guvernulului de la Vnukovo-2, si un oras subteran din Ramenki, in plus fata de alte locuri de importanta nationala. Este inutil de adaugat faptul ca, pentru ca nimeni nu confirma existenta acestuia, este destul de greu de vizitat.

Metro-2 din Moscova se vrea a fi un sistem secret de linii de metrou care merg paralel cu sistemul public de metrou din Moscova. Se presupune ca sistemul a fost construit in timpul (sau incepand cu) conducerii lui Stalin si avea numele de cod D-6, folosit de catre KGB. Jurnalistii rusi au spus ca existenta lui Metro-2 nu este nici confirmata nici infirmata de catre Serviciului Federal de Securitate al Federatiei Ruse (FSB) sau de catre administratia metroului din Moscova. Lungimea retelei Metro-2 se zvoneste ca ar depasi chiar si pe cea a retelei “civile” (publice); se spune ca ar avea 4 linii si ar merge intre 50 si 200 de metrii adâncime. Se spune de asemenea ca ar conecta Kremlinul cu sediul FSB, aeroportul guvernulului de la Vnukovo-2, si un oras subteran din Ramenki, in plus fata de alte locuri de importanta nationala. Este inutil de adaugat faptul ca, pentru ca nimeni nu confirma existenta acestuia, este destul de greu de vizitat. 

www.cercetez.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu